Conrad |
Wysłany: Wto 17:28, 14 Lis 2006 Temat postu: Poradnik dla rycerzy i palladynów |
|
Przed rozpoczęciem chciałbym dodać, że każda profesja expi inaczej i gdzie indziej. Wiec:
1)
EQ
Eq to jedna z kluczowych rzeczy u rycerza. To właśnie ono w dużym stopniu wyznacza pkt damage które dostajemy od innych istot. Wg mnie nie opłaca się od razu na 10lev kupować mpa czy cos w tym stylu, ponieważ taki 10lev idzie na 1sd
8lev-soldier helmet, scale armor,brass legs,leather boots, dark/dwarven shield
10lev-soldier helmet, plate armor, brass legs, leather boots, dwarven shield, scarf
15lev-dark helmet, plate armor, plate legs, leather boots, beholder/dragon shield, scarf
25lev-warrior helmet, knight armor, plate legs, leather boots, dragon shield, scarf
35lev-crusader helmet, crown armor, knight/plate legs, leather boots, crown/medusa shield, platinum amulet
45lev-crusader helmet, crown armor, knight legs, BoH, vampire shield, platinum amulet
60lev-royal helmet, golden armor/DSM, knight/crown legs, BoH, demon shield, AoL
85lev-royal helmet, DSM, crown/golden legs, BoH+ Steel Boots, demon shield/mms, AoL
100+lev-anciet/royal/demon helmet, MPA/demon armor, golden legs, BoH+ steel boots, mastermind shield, AoL
2)
BROŃ
Mamy do wyboru 3 rodzaje broni:
1)Maczugi(bronie obuchowe)-tanie, proste do zdobycia, trochę ciężkawe. Posiadają mało pkt obrony i ataku . Osobiście odradzam, aczkolwiek jesli liczysz nabic tylko 50lev to bierz. Dobre na nowych serverach.
2)Miecze-lekkie(wyjatek to GS, ktory wazy az 180 oz.), powszechne, trochę drogawe. Posiadają dużo pkt obrony i dosyć dużo pkt ataku. To chyba najbardziej standardowa opcja.
3)Topory-ceny średnie, ciężkie, i raczej rzadkie. Posiadają dużo pkt ataku, ale niestety są słabe w obronie. Mój faworyt
Osobiście polecam Axe, gdyż są najtańsze i mają najwięcej ataku.
8lev-morning star, scimitar/ longsword; orcish/barbarian axe
10lev- clerical mace; serpent sword; barbarian axe
15lev- dragon hammer; serpent/spike sword; knight axe
25lev- dragon hammer/skull staff+ war hammer; fire sword; fire axe
35lev- skull staff+ war hammer; bright sword+ giant sword; fire axe+ dragon lance
45lev- skull staff+ war hammer; bright sword+ giant sword; fire axe+ dragon lance
60lev- skull staff+ war hammer; bright sword+ giant sword; fire axe+ dragon lance
85lev- skull staff+ war hammer; bright sword+ giant sword; fire axe+ dragon lance
100+lev- skull staff+ war hammer; magic sword; stonecutter axe
3)
SKILLE
Skille to chyba najważniejsza rzecz u knighta. Sille to wyznacznik postaci- masz skille masz dobrą postać. Oczywiście nie ma określonych skiśli jakie musimy osiągnąć na danym levelu, ale wg. Mnie minimum to:
8lev- 30/30
10lev- 40/40
15lev- 50/50
20lev- 60/60
25lev- 65/65
30lev- 70/70
40lev- 75/75
50lev- 80/80
65lev- 85/85
90lev- 90/90
140+lev-95+/95+
Osobiście na 11 levelu mam skille 45/44 więc myślę że jest ze mną nie najgorzej .
4)
MLVL
Kim jest knight bez uhów? Nikim! Więc nie można zaniedbywać mlevelu…
10lev- 1mlev
15lev- 3mlev
20lev- 4mlev
35lev- 5mlev
50lev- 6mlev
80lev- 7mlev
150lev- 8+mlev
Mój mały 11 levelik ma tylko 3 mlvl
5)
CZARY
Find Person- zaklęcie głównie do ćwiczenia mlev’elu, przydatne na wyższych levelach-kup
Light- pierwszorzędne zaklęcie każdego podróżnika-kup
Magic Rope- zaklęcie przydatne, udostępnia trochę capa, przydatne raczej na wyższym lev- kup
Light Healing- nie ma co wyjaśniać- kup koniecznie
Antidote- czytaj up- kup koniecznie
Levitate- zaklęcie, które po ostatnim update straciło swoją „magię”, aczkolwiek caly czas przydatne- kup
Great Light- mocniejsze „light”- kup jak masz fundusze
Haste- przyśpiesza chodzenie- kup koniecznie
Challenge- priorytetowe zaklęcie każdego blokera- kup
Berserk- zaklęcie, które zadaje duże obrażenia na sporym obszarze(wokol gracza)- kup koniecznie
6)
EXPIENIE
8lev-trole(Troll mountains,trole kolo venore,krypta w Carlin), roty(Ancied Temple w Thais, Darama, Edron)
10lev- roty(Ancied Temple w Thais, Darama, Edron, Fibula),larvy(Ankh), Zimowe Wyspy, krokodyle, dwarfy(kopalnie), roty(darama)
15lev- larvy(Ankh), Zimowe Wyspy, krokodyle, dwarfy(kopalnie), orki(edron, Ancied Temple), Ghoule (ghostland), amazonki(Amazons Camp) , roty(darama)
20lev- larvy(Ankh), orki (edron, Ancied Temple), Ghoule (ghostland), amazonki(Amazons Camp),dwarf soldiery(kopalnie),slime(venore), beholdery( venore), roty(darama)
25lev- larvy(Ankh), orki (edron, Ancied Temple), valkyrie (Amazons Camp),dwarf soldiery(kopalnie),slime(venore), beholdery( venore), cyce( mount sterum, cyc camp), Dark Catedral(-1poziom+ tarantule), Undeady( Ghostland), roty(darama)
30lev- dwarf soldiery+ guardy (kopalnie),slime(venore, tiquanda), beholdery( venore, fibula), cyce( mount sterum, cyc camp, cycopolis), Dark Catedral(-1poziom+ tarantule), Undeady( Ghostland)
35lev- dwarf soldiery+ guardy (kopalnie),slime(venore, tiquanda), beholdery( venore, fibula), cyce( mount sterum, cyc camp, cycopolis), Dark Catedral(-1poziom+ tarantule), scaraby(Ankh), Tomby(-1 i -2 poziom z potworami), dworce& tarantula( tiquanda), Undeady( Ghostland)
40lev- dwarf soldiery+ guardy (kopalnie),slime(venore, tiquanda), beholdery( venore, fibula, hellgate), cyce( mount sterum, cyc camp, cycopolis), Dark Catedral(-1poziom+ tarantula), scaraby(Ankh), Tomby(-1 i -2 poziom z potworami), dworce& tarantula( tiquanda), Undeady( Ghostland)
50lev- dwarf soldiery+ guardy (kopalnie, guardy wiecej),slime(venore, tiquanda), beholdery(fibula, hellgate), cyce( mount sterum, cyc camp, cycopolis), Dark Catedral(-1poziom+ tarantula), scaraby(Ankh), Tomby(-1 i -2 poziom z potworami), dworce& tarantula
( tiquanda), dragi( venore, edron, ankh), PoH Mino(Mint~)
60lev- dwarf soldiery+ guardy (kopalnie),slime(venore, tiquanda), beholdery(fibula, hellgate), cyce( mount sterum, cyc camp, cycopolis), Dark Catedral(-2poziom+ tarantula), scaraby(Ankh), Tomby(-1, -2 i -3 poziom z potworami), dworce& tarantula,
( tiquanda), dragi( venore, edron, ankh), lizardy(tiquanda), PoH Mino(Mint~)
70lev-Dwarf Guardy ( kopalnie),mino ( mintwalin), Tomby ( za tp+ gfb), dragi ( Venore, Ankh, Edron), orki ( OF+ gfb), Cyklopy ( Edron, Mount Sternum), Scaraby+ Ancient scaraby ( Ankh), HellGate ( Beholdery, ghoule, Dsy, Elder Beholdery), Elf Fortress, PoH Mino(Mint~)
80lev- Dwarf Guardy ( kopalnie),Tomby ( Za tp+ gfb), Dragi ( Venore, Ankh, Edron), orki ( OF+ gfb), Scaraby+ Anciet Scaraby( Ankh), PoH, Mino(Mint~)
90lev- Dragi+ Dl’e ( Venore, Ankh, Edron), orki (OF+ gfb), Tomby(za tp+ GFB), Scaraby i Ancient Scaraby(ankh), Dwarf Guardy(kopalnie), PoH
100+ lev- Dwarf guardy( kopalnie), Vamp Hell, Warlocki (molts), Scaraby i Ancient Scaraby(Ankh), dragi+ Dl’e(venore, ankh, edron), orki( OF), tomby ( za tp), PoH
7)
TRENING
Jak wcześniej wspomniałem skille są bardzo ważne. Dlatego należy trenować
(tudzież skillować). Skillujemy najsłabszą bronią z danego rodzaju i z najlepszym shieldem. Są 3 rodzaje treningu
1)Knight vs Knight- obaj ubieramy najsłabsze eq, żeby blond hity szły w obydwie strony. Każdy gracz luruje dodatkowo 1monstera. Nie polecam, ze względu na powolno wzrost shieldinga i straty w HP.
2)Knight vs Pally- knight ubiera najlepsze eq z najsłabszą bronią, a pallek bierze tylko shielda. Każdy gracz luruje dodatkowo 1monstera. Dla knighta dobry sposób lecz palikowi wolniej idzie shielding.
3)Knight vs Monster/ Summon- Knight ubiera średnio-dobre eq i luruje 2 potworki. Bije dopóki potwor nie padnie, wtedy idzie po następnego. Najlepszy rodzaj treningu jak dla Mnie . Jeśli natomiast mamy doczynienia z summonem to lurujemy dla siebie 2potworki i bijemy summona.
Tabeleczka:
30/30- trolle, beary
40/40- trolle, orki, roty
50/50- roty
60/60- roty, dwarfy
65/65- roty, dwarfy, slimy, mino
70/70- roty, dwarfy, slimy, mino
75/75- roty, dwarfy, slimy, mino
80/80- dwarfy, mino, ghoule(summon)
85/85- mino, ghoule(summon)
90/90- ghoule(summon)
95+/95+ - ghoule(summon), monki(summon)
®bY CoNrAd |
|